Aprilia RSV4 Factory 1100 Speed White
Prémiový superbike který je vrcholkem své kategorie. Snem každého jezdce, který touží po vysokém výkonu a emocích, které jsou synonymem značky Aprilia. Limitovaná desingová verze Speed White.
Detailní popis produktu
MotoGP aerodynamika
Nově jsou křídla integrovaná do dvojité kapotáže místo původních vystrčených. Pomocí analytického softwaru a dat z aerodynamického tunelu byla vyvinuta inženýry Aprilia Racing, společně s důkladným testováním na silnici Výsledkem je o 11% větší ochrana hlavy a ramen proti vzduchu. Také o 7% vyšší tlak v sání motoru pro ještě vyšší výkon. Poskytuje tak větší stabilitu a aerodynamický výkon než kdykoliv před tím.
Srdce ve vysokých obrátkách
Úzký čtyřválcový motor do V byl prvním sériově vyráběným na světě. Je kompaktní a lehký jako žádný jiný. Při svém objemu 1100 cm3 dosahuje úctyhodných 217 koní. Točivý moment vrcholí při 10500 otáčkách za minutu na 125 Nm. Takto překonává i hranici 305 km/h. Třešničkou na dortu je splnění kritérií normy Euro 5 díky novému řídícímu systému Magneti Marelli EVU 11MP a lehčímu výfuku se sníženou tepelnou setrvačností.
Vyladěná raketa
Ergonomie byla vylepšena novým tvarem palivové nádrže, snížením sedla i stupaček o 9mm. Vytváří se tak uvolněnější a přirozenější jízdní pozice i pro vyšší jezdce a celkově více prostoru.Elektronicky řízené odpružení Öhlins Smart EC 2.0 pak vytváří ultimátní zážitek z jízdy. Semi-aktivní nebo manuální režim lze měnit tlačítky na řídítkách, personalizace pak nabízí z výběru 3 map. Náročným testováním na nejnáročnější tratích jako Mugello nebo Imola bylo inženýry z Noale dosaženo nepopsatelného pocitu z jízdy.
Podvozek jako superbike
Aprilia RSV4 je jediným motocyklem z kategorie superbike, u kterého je možnost nastavit polohu motoru v rámu. Jezdec může také uzpůsobit další nastavení jako je sklon hlavy řízení nebo nastavení čepu kyvné vidlice a její výšku. Nová kyvná vidlice pak vychází ze stejných technologií jako rám, přináší tak úsporu na neodpružené hmotě celých 600 gramů!
Kategorie: | RSV4 |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 17,9L |
? Pohotovostní hmotnost: | 202kg |
Výška sedla: | 845mm |
? Motor: | Aprilia V4 65° |
Zdvihový objem: | 1099ccm |
Vrtání x zdvih: | 81x53,32 mm |
Kompresní poměr: | 13.6:1 |
? Výkon motoru: | 217hp -159,5kW |
? Točivý moment: | 125Nm |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
Výfuky: | Systém 4-2-1 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | Vyjímatelná 6ti stupňová s rychlořazením AQS |
? Sekundární převod: | Řetěz, 41/16 zubů |
? Spojka: | Antihoppingová |
? Rám: | Páteřový s možností nastavení |
Rozvor: | 1435,8 mm |
? Úhel řízení: | 24,6° |
? Stopa: | 104,5 mm |
? Přední odpružení: | Öhlins USD elektronicky plně nastavitelné |
? Tlumič řízení: | Öhlins elektronicky řízený |
? Přední ráfek: | Kovaný 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Öhlins plně nastavitelné, elektronicky řízené |
? Zadní ráfek: | Kovaný 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 200/55 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
? Přístroje: | 5" TFT |
? Elektronika: | Systém APRC se šestiosou inerciální platformou, volba jízdních režimů, systémy: AEM, AEB, ATC, AWC, ALC, APT, ABS, AQS |
? Další výbava: | Tempomat, Full LED světlomety |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.