Aprilia RSV4 1100 Factory Racing

Se svolením majitele nabízíme k prodeji upravený prémiový superbike Aprilia RSV4 1100 Factory z roku 2022, který je vrcholem své kategorie a snem každého jezdce, který touží po vysokém výkonu a emocích, které jsou synonymem značky Aprilia.

Motocykl je včetně TP a RZ, nájezd 5657 km (z toho 2000 km na cestě, následně přestaveno na okruh), naladěno na 232 koní.


Původní cena pouze za motocykl: 480.000,- Kč s DPH

Neváhejte a kontaktujte nás pro více informací nebo si přijďte motocykl prohlédnout osobně.

Možný odpočet DPH.

standardní cena: 645 428 Kč –44 % 359 990 Kč 297 512 Kč bez DPH
Dostupnost: Skladem
Kód: AP6192100EBP06
Aprilia RSV4 1100 Factory Racing
Aprilia RSV4 1100 Factory  Racing
Bazar
645 428 Kč –44 %

Detailní popis produktu

 

Výbava:

Koncovka Spark.it
Vzduchový filtr BMC Race
Pepoš Ecuflash - 232 hp
Brzdová pumpa Brembo RCS 17
Nové brzdové hadice (deaktivované ABS)
Levý ovladač JetPrime
Závodní řetězovka vč. převodu 15/42 (série 16/47)
Přepákovaní PP Tuning
Alu řídítka ARP Clip-on
Padáky na rámu Rutan (dvoubodové)
Padáky přední a zadní osy Rutan
Kryty motoru GB Racing
Alu držák budíku Forza holder
Přední probarvovaný blatník
Kapotáž Motoforza
Zvýšené závodní plexi Puig
Karbonové kryty rámu motoru Motoforza (nejsou nasazeny)
 
Původní cena pouze za výbavu: 165.428,- Kč s DPH
 

Slovy majitele:

Motorka po málem servisu, připravená na sezonu. K motorce přidám druhou rezervní použitou sadu kapot od Sebimota, sedlovou část od Motoforzy a nějaký spotřební materiál a ND, co mi zůstal (olejové filtry, rozjeté destičky atp.).

Vyladěná raketa

Elektronicky řízené odpružení Öhlins Smart EC 2.0 pak vytváří ultimátní zážitek z jízdy. Semi-aktivní nebo manuální režim lze měnit tlačítky na řídítkách, personalizace pak nabízí z výběru 3 map. Náročným testováním na nejnáročnější tratích jako Mugello nebo Imola bylo inženýry z Noale dosaženo nepopsatelného pocitu z jízdy.

Podvozek jako superbike

Aprilia RSV4 je jediným motocyklem z kategorie superbike, u kterého je možnost nastavit polohu motoru v rámu. Jezdec může také uzpůsobit další nastavení jako je sklon hlavy řízení nebo nastavení čepu kyvné vidlice a její výšku. Nová kyvná vidlice pak vychází ze stejných technologií jako rám, přináší tak úsporu na neodpružené hmotě celých 600 gramů!

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX