Moto Guzzi V100 Mandello S s bočními kufry
Demo motocykl připraven na cestování.
Nabízíme Moto Guzzi V100 Mandello, který byl využíván jako demo motocykl. Registrován v květnu 2024 a má najeto 3645 km. Motocykl je ve výborném stavu a představuje skvělou příležitost získat téměř nový stroj.
- Rok registrace: 5/2024
- Najeto: 3645 km
- Výbava: Boční kufry - 27.000,-
Standartní cena motorky s doplňky: 442 900 Kč
Aktuální cena s doplňky: 378 900 Kč
Aktuální cena bez doplňků: 360 000 Kč
Tento demo motocykl je ideální volbou pro ty, kteří hledají spolehlivý, dobře udržovaný stroj s jedinečným italským designem a praktickým úložným prostorem pro pohodlné cestování.
Detailní popis produktu
Adaptivní aerodynamika
Mandello je první motocyklem na světě využívajícím technologii adaptivní aerodynamiky. Snižuje se tlak vzduchu na jezdce úpravou polohy deflektorů a plexiskla v závislosti na rychlosti a jízdním režimu. Nastavení plexiskla je také možná i ručně.
Připraveno na vše
Vestavěný systém upevnění brašen optimalizuje hmotnost a velikost motocyklu. Pečlivě vyladěná jízdní pozice pro mimořádné pohodlí. Na místě spolujezdce najdeme dobře polstrované sedlo a ergonomická madla. V nabídce je také plno možností rozšíření jako vyhřívané sedlo pro dlouhé cesty v chladnějším období.
Duše roadsteru
Sportovní pocit na klikatých silnicích, maximální stabilitu a ovladatelnost si připisuje kompaktní rám motocyklu. V100 Mandello se přizpůsobí všem podmínkám a stylům jízdy díky Semi-aktivnímu odpružení Öhlins Smart EC2.0. S výkonem 115 koní a točivým momentem 105 Nm si v kombinaci s obousměrným rychlo řazením dopřejete skutečně dynamický zážitek z jízdy. U cestování zase potěší funkce tempomatu.
Konektivita
V100 Mandello S má v základní výbavě systém konektivity Moto Guzzi MIA. Pomocí Bluetooth propojíte svůj telefon s elektronikou motocyklu. To umožňuje přístup například ke statistikám jízd nebo správě hovorů a zpráv, aniž by řidič musel sundat ruce z řídítek.
Bezpečnost a styl
Standarty bezpečnosti zajišťuje přepracovaná šestiosá platforma IMU, které neustále hlídá náklon motocyklu, kalibruje ABS v zatáčkách pro větší stabilitu. Máme zde také kontrolu trakce na čtyřech úrovních. Celý motocykl pak stylově dokresluje Full LED osvětlení s optikou ve tvaru orla, symbolu dokonalosti Guzzi.
Kategorie: | Bazar |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 17L |
? Pohotovostní hmotnost: | 233kg |
Výška sedla: | 815mm |
? Motor: | Dvouválec do V 90° |
Zdvihový objem: | 1042ccm |
Vrtání x zdvih: | 96 x 72 mm |
? Výkon motoru: | 115hp - 84,6kW |
? Točivý moment: | 105Nm |
Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | 6 stupňová s rychlořazením |
Sekundární převod: | Hnací hřídel |
? Spojka: | Antihoppingová hydraulická |
? Rám: | Trubkový ocelový |
Rozvor: | 1475 mm |
Úhel řízení: | 24,7° |
? Přední odpružení: | Öhlins USD elektronicky plně nastavitelné |
? Přední ráfek: | 3,5x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Öhlins plně nastavitelné, elektronicky řízené |
? Zadní ráfek: | 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 190/55 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
Přístroje: | Plnobarevný TFT display |
Elektronika: | Šestiosá inerciální platforma IMU, náklonové ABS, kontrola trakce, jízdní režimy, elektronické řízení podvozku Smart EC 2.0, rychlořazení nahoru i dolů |
? Další výbava: | Vyhřívané rukojeti, TPMS, Full LED blinkry a světlomety, adaptivní aerodynamika, elektricky nastavitelné plexi, tempomat, platforma MIA |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.