Ducati Monster SP
Verze SP modelové řady Monster zvyšuje zážitek z jízdy díky prémiovým komponentům. Je proto ideální pro ty, kdo milují sportovní jízdu a styl inspirovaný Moto GP.
Detailní popis produktu
Nový Monster
Nový Monster čerpá z DNA původního modelu z roku 1993 - neobsahuje nic zbytečného, jen motor, sedadlo, nádrž a řídítka. Současně ale posouvá model dál díky využití hliníkového rámu podobné technologie jako na Superbiku Panigale. Díky tomu je nový Monster o 18 kg lehčí ve srovnání s předchozím modelem!
Zábava na prvním místě/Sportovní komponenty
Zlatá přední vidlice Öhlins NIX30 umocňuje sportovní vzhled nového Monsteru SP. Odpružení Öhlins a homologovaný tlumič výfuku Termignoni, brzdové třmeny Brembo Stylema® a pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV. Skutečně sportovní vybavení, díky kterému si nový Monster SP zamilujete.
Vše, co potřebujete pro zábavu
Nový Monster je poháněn motorem Testastretta 11 ° o objemu 937 ccm, jehož nejnovější verze má hmotnost sníženou o 2,4 kg. Dvouválcový motor je navržený jako nosná součást podvozku a významně se podílí na celkové lehkosti motocyklu.
Nejmodernější technologie
Součástí elektronické výbavy nového Monsteru je plně nastavitelné ABS s funkcí brždění v náklonu (Cornering ABS), kontrola trakce a kontrola zvedání předního kola (Wheelie control). Sportovní charakter motocyklu podtrhuje funkce Launch Control, která umožňuje bleskurychlé starty. Výjimečné technologie obvykle vyhrazené supersportovním motocyklům se v novém Monsteru nabízí všem nadšencům s jediným cílem - dosáhnout prvotřídní zábavy při jízdě.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Kategorie: | Monster |
---|---|
Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
? Počet míst: | Dvoumístné |
? Palivová nádrž: | 14L |
? Suchá hmotnost: | 163Kg/185kg |
? Výška sedla: | 840/850/810mm |
? Motor: | Testastretta 11° V2 |
Zdvihový objem: | 937 ccm |
Vrtání x zdvih: | 94 x 67.5mm |
Kompresní poměr: | 13.3:1 |
? Výkon motoru: | 111hp -82kW |
? Točivý moment: | 93Nm |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
? Výfuky: | Systém 2-1-2 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS |
Převodový poměr: | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod: | poměr 1,85:1 |
? Sekundární převod: | Řetěz, 15/43 zubů |
? Spojka: | Hydraulicky ovládaná, antihoppingová |
? Rám: | Páteřový |
Rozvor: | 1472mm |
Úhel řízení: | 23° |
Stopa: | 87mm |
? Přední odpružení: | Öhlins USD plně stavitelné |
Tlumič řízení: | Ano |
? Přední ráfek: | 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Oboustranná kyvná vidlice s plně stavitelnou pružící jednotkou Öhlins |
? Zadní ráfek: | 5.5x17 |
? Zadní pneumatika: | 180/55 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
? Přístroje: | 4,3" TFT |
? Elektronika: | Jízdní režimy, ABS, DTC, DWC, DPL |
? Další výbava: | Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), Ducati Brake Light (DBL), dynamická směrová světla, USB zásuvka, větrný štítek, kryt sedla spolujezdce, Li-Ion baterie |
? Možnosti rozšíření výbavy: | DMS, vyhřívané gripy |
Servis: | Olejový 15000km/12 měsíců, Desmo - 30000km |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.