Ducati Panigale V4R ročník 2024
Vrcholné vyjádření závodní DNA značky Ducati. Blízká závodním speciálům jako nikdy dřív. Zcela naplňuje tři klíčové hodnoty značky Ducati: sofistikovanost, výkon a styl. Čistý závodní adrenalin pod kontrolou.
Detailní popis produktu
Špičkový výkon
Srdcem Panigale V4 R je nový motor Desmosedici Stradale R o objemu 998 ccm, motor schopný dosáhnout maximálních otáček 16 500 ot./min na šestý převodový stupeň (16 000 v ostatních poměrech) a poskytovat maximální výkon 218 HP při 15 500 ot./min. Při použití kompletního výfukového systému Akrapovič roste výkon až na 237 HP. Tím Ducati nastavuje laťku ostatním supersportovním motocyklům stejného objemu. Ze závodního světa pocházejí písty s novou geometrií a povrchovou úpravou, agresivnější profil sací vačky a stejný převodový poměr, jaký používají motocykly soutěžící ve World Superbike, stejně jako nová lehčí suchá spojka.
Ikonická suchá spojka
Panigale V4R využívá výhod suché spojky, kterými je zejména možnost volby tuhosti pružin, snadná servisovatelnost anebo třeba neznečišťování motorového oleje otěrem ze spojkových lamel. V neposlední řadě se tak vrací ikonický zvuk, tak dobře známý všem pravověrným Ducatistům.
Závodní orientace
Větší efektivity nové Panigale V4 R při použití na závodní dráze je dosaženo také díky přijetí všech elektronických systémů již zavedených na Panigale V4 '22 a '23, s rozšířením a evolucí jízdních režimů, zavedení nového „Track Evo“ displeje na palubní desce, mapy motoru s kalibrací pro každý jednotlivý rychlostní stupeň, vylepšení systému Ducati Traction Control a systému Ride By Wire, ale také přijetí strategie Engine Brake Control EVO 2, nové strategie pro DQS a aktualizace ovládání chladicího ventilátoru.
Prodloužená záruka 4Ever Ducati
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Kategorie: | Panigale |
---|---|
Záruka: | 4 roky - 4Ever Ducati |
Počet míst: | Jednomístné |
? Palivová nádrž: | 17L |
? Suchá hmotnost: | 172Kg/193,5kg (167kg/188,5kg) |
Výška sedla: | 850mm |
? Motor: | Desmosedici Stradale 90° V4 |
Zdvihový objem: | 998 ccm |
Vrtání x zdvih: | 81 x 48.4mm |
Kompresní poměr: | 14.0:1 |
? Výkon motoru: | 218hp -160.4kW (237hp-174kw) |
? Točivý moment: | 111.3Nm (118Nm) |
? Palivový systém: | Elektronické vstřikování ovládané Ride-by-wire |
? Výfuky: | systém 4-2-1-2 |
? Emise: | Euro 5 |
? Převodovka: | 6ti stupňová s rychlořazením DQS EVO 2 |
Převodový poměr: | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Primární převod: | poměr 1,80:1 |
? Sekundární převod: | Řetěz, 15/44 zubů |
? Spojka: | Hydraulicky ovládaná , antihoppingová |
? Rám: | Páteřový |
Rozvor: | 1471mm |
Úhel řízení: | 24.5° |
Stopa: | 100mm |
? Přední odpružení: | Öhlins USD plně stavitelné |
Tlumič řízení: | Öhlins |
? Přední ráfek: | Marchesini 3.50x17 |
? Přední pneumatika: | 120/70 ZR17 |
? Zadní odpružení: | Jednoramenná kyvná vidlice s plně stavitelnou semi aktivní pružící jednotkou Öhlins |
? Zadní ráfek: | Marchesini 6.00x17 |
? Zadní pneumatika: | 200/60 ZR17 |
? Přední brzdy: | Radiální systém Brembo s ABS |
? Zadní brzdy: | Systém Brembo s ABS |
? Přístroje: | 5" TFT |
? Elektronika: | Volba jízdních režimů, ABS EVO, DTC EVO 3, DWC EVO, DSC, EBC EVO, DPL, DQS EVO 2 |
? Další výbava: | Full LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatická kalibrace pneumatik, automatické vypínání směrových světel, tlačítka rychlého nastavení, Li-Ion baterie, DDA+, závodní gripy, karbonová kola, karbonový přední blatník, karbonová aerodynamická křidélka, karbonové víko spojky, frézované držáky zrcátek, nastavitelné stupačky, frézované páčky, odnímatelný držák SPZ, štítek s číslem motocyklu |
? Možnosti rozšíření výbavy: | DMS, Anti theft |
Servis: | Olejový 12000km/12 měsíců, Desmo - 24000km |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.